Vi jobbar på det

Lördag ida...
Få se om orkanen Kaos och LA kommer förbi senare..
Det var ju en halv evighets sen ja träffa LA..

Mitt projekt  "Tösa sover i egen säng" går sådär..
i natt så tillbringade hon ca 45 minuter i sin egen säng å resten av natten under mitt täcke..
Det går säkert att flytta över henne till sin säng så fort hon somnat , men promblemet är
- jag somnar först - always!!
Jaja det får vi jobba på!


Efter shopping rundan igår blommade hennes utslag upp igen..
efter att hon varit så fin kvällen, natten och på morgonen.
Kom hem smörjde, smörjde å smörjde så blev dom fina igen...
Va e nu detta??
Det är inte mjölken - det vet jag!



Några dagar utan hund!
Otroligt skönt - slippa den där stressen..
Speciellt nu när Bine jobbar kväll.. Då Tösa somnat i pyjamas och jag måste böka på henne utekläder,
ner i vagnen och ut!!
Det blir skönare i vår, när man kan vara ute länge stunder...
Men det e tomt utan dogggi...



Återkommer!

Nu: Kaffe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0