- en orm

Go´morron!!!

Igår hittade dom en orm på kontoret!!!
Ha ha ha!
Jag hade åkt hem och missade hela showen, och ormen, som kom från malaysia som Linda var helt säkert på (eftersom vi får reservdelar därifrån) måste ha slingrat omkring där ibland oss och Xarek - hur länge??
Men det visade sig bara vara en liten snok! Från Sverige!

Min tredje dag på jobbet igår - å tåget var en timme försenad !!
Men jag gick på stan där och kikade lite... blev sen hem och hann inte med så mycket Tösatid...

Jag e fortfarande lika sur...eller inte sur.... Hetsig?!
Huggormig!!

Näää..nu agera!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha vilken syn med en orm på jobbet ;)

undra hur dom skulle reagera här på jobbet =) skratt

2009-07-02 @ 07:29:02
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0