Buuu

Go´morron go´morron!
Är så oförskämt pigg och på ruggigt bra humör!! =D
Jag har sån stor lust att hoppa upp och skrämma tanten som har somnat tre säten bort! *fniss* Förstå va roligt!!!
BUUUUU!!!

Kommer till kontoret snart och får dampa av mig på Bigitta!
Igår var jag tvungen att lägga mig tidigt för jag lyckades inte bedöva mitt huvve :/ Men det slutade med en brottningsmatch med Mileja som hade tagit en powernap och tyckte att min idé att sova sög.
Men jag förlora och somnade!
Idag måste jag försöka lokalisera ett apoteket i staden, var ju tvungen att dricka barnalvedon igår!!JAKKALA!


Igår blev det Valbo och shopping...Underkläder och dörrstopp!!
Dörrarna slår som det drog en vind genom lägenheten..- men nu sitter dom fast!

Det var ju sagt att vi skulle avvakta och vänta lite med en ny tatueringstid... men ack vad det rycker i tatueringsnerven ...
Nu är en ny tid bokad!!! YeaaH!!
Dax att bygga!!!

Näää...dax att läsa morgontidningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0