PMS

Finns ingen tid till bloggen egentligen...
Det är sånt ös här hemma... Det är ett konstant ljud av "smack smack smack", hennes händer mot golvet när hon kryper iväg - och sen aj aj aj!
Flyttar hennes till plats A, för att 7 sekunder efter hämta henne på plats B-Z... tillbaka till plats A, och så där håller det på..från kl  6-22... med korta powernaps...
Hon är full med energi, riktigt envis liten tjej...
Och snart, snart blir hon ett år...

Idag skulle vi ha en familjedag ute på gräsmattan, på en filt... Mileja kröp iväg för att upptäcka världen...
Det första hon upptäckte var ett myrbo.. "shooofffs" sa det så kröp det 100tals myror på henne...
Bara att slita av alla kläder inkl blöja för att sopa av alla vidriga små kryp.
Ungefär 10 minuter efter stog jag å Bine å hoppa å rös å svor över dessa smådjävlar... Gah, va äckligt!


Mileja uppskattar alltid nya leksaker.


Katten går och lägger sig å  sover i hennes leksakslåda... och det är inte samma storlek på lådan och katten....


Borsta tänderna är viktigt!!!!


Maries nya profil bild på FB???






Jo, jag mår lite skumt...
Googlade mina symtom
utebliven mens, huvudvärk och trötthet!
Resultatet blev PMS!
Det kan förklara mitt humör... men det behöver ju inte vara så ;)


Bilen är äntligen lagad...
I över ett år har vi åkt omkring med ett vidrigt ljud från bilen, till slut blev det så olidligt att vi inte kunna åka...
Men nu, äntligen kan vi åka bil igen!!



Mileja har börjat äta lite dåligt, det enda som passar är morotsbiffar och grönsaksbiffar så nu har vi börjat köpa barnmatsburkar,
alltså inte lika mycket hemlagat längre...
Men det funkar med burk oxå...väldigt snabbt, väldigt enkelt...
Praktiskt eftersom tiden inte räcker till......


Nää. nu måste jag återgå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0