En veckas jobb....

En veckas jobb har gått!!
Det går perfekt ... på jobbet alltså... Vägen dit å hem är ju lite krånkligare... i onsdags va tåget hem en timme sen... men då blev det shopping på stan.. i morse var tåget Inställt pga av en sjuk i personalen... snacka om att vara sårbart och sååå många blir drabbade...
Förbannade sommarpersonal!

Dom har en ny kaffe maskin på jobbet...
Min nya favorit... funderar starkt på att införskaffa mig en hem..


Men dom kostar!!

Igår kröp Mileja ordentligt...  Nu händer det grejjer!!

Tidigare har hon hasat sig fram på armarna.. på nå sätt!!!
Så idag sänkte vi även spjälsängen - då hon verkligen är på G..



Nu E det glass å Tösa tid..


Kommentarer
Postat av: Tommy

Slut på rökningen ;D

2009-07-03 @ 16:09:02
Postat av: 3s

Hmm.!!! ja just ja.... Stämmer!!! Helt rätt!!!

Från å med NU!!!

2009-07-03 @ 18:55:25
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Cicci

Okej. Jag såg det där. Fom med är du alltså rökfri om jag läste rätt?;)

2009-07-03 @ 21:09:31
Postat av: 3s

Nääää, missförstå mig rätt!!!Rökfri på ballkongen!!!



=)

2009-07-04 @ 09:56:53
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0