Fan va jag mår bra

åååå ljuvligt!!
Satte mig precis på ballen å ska blogga lite..Jag är nyduschad å tösa är badad å nattad!
Helt perfekt!

Jag missade bussen hem från stan idag vilket resulterade i shopping =) massssa nya kläder! Trosor, tröjjor, jacka å byxor!
Men det har jag förtjärnat och längtat så efter!!
Plus att jag beställt en massa grejjer, roliga leksaker från Netonnet och mer kläder å skor.
Tog mina kassar å gick hem istället... en härlig promenad, behöver det nu när jag bara sitter på arslet...
Lätt att man lägger på sig lite *harkel*

Har precis babblat med mina vänner i Huddik =) Blir mycket i telefonen nu...

Fick en halsduk av Marie igår... Skit fin! TACK ♥

Mår oförskämt bra nu... Stark som få, pigg, frisk och glad!
Har världens finaste familj och älskar mitt jobb!
Och har jordens finaste dotter, som får mig att le, skratta och att älska varje ny dag... När jag ser henne, så stannar tiden och allt runt omkring mig försvinner. Hon får mig att glömma all stress och alla beskymmer...

Jag älskar att åka till jobbet och dagarna bara rusar iväg!
Jag är så himla happy fan!

Nu hoppas jag svärmor får semester snart så Vilja får åka iväg *blink blink*

♥ Go´kväll..nu ska jag krypa upp i soffan med en stratos och en kopp te, mysa framför TV och bara vara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0