ingen panik

Vi klarar oss nog här på kontoret, jag och bigitta...

Linda gick på semester i fredag, hon var här i måndags och hälsade på!
Så på 2½ dag har vi lyckats fått skrivaren och kaffemaskinen urfunktion!
Gah!!!
Igår va vi fulla med blått bläck från skrivaren och idag blinkar kaffemaskinen som ett dansgolv på en trance kryssning..
Försökte läsa intsruktionsboken, men det står på tyska å engelska så det skiter sej...
letade fram den gamla kaffe bryggaren så jag får en någolunda bra morgon!!

Det e lungt Linda, vi löser det här!!!
;)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Lycka till ;D

2009-07-15 @ 10:05:41
Postat av: Linda

Hejsan... Va härligt att saker strejkar när jag inte är på plats =) Det löser sig nog. Saknar ni vilden är det bara säga till, jag kommer in med honom direkt. Ha de gött Kram kram

2009-07-16 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0