Sälen!!!

Måste ju bara berätta!!
Jag såg en säl utan för kontoret igår =)
Jag å Bigitta skulle ta en rökpaus och jag hade precis delat en kiwi
 (som jag har fått för mig ska skona mig från svininfluensan)
När vi kom ut och titta ner i vattnet ligger han där å guppar å tittar på oss... jag blev så till mig att jag skrek att jag skulle hämta telefonen som det va nog första gången jag glömt inne...
Mosade kiwin i farten och hämtade telefonen...
då va han borta!!!

Bigitta tyckte jag va knasig och undra om jag aldrig sett en säl... NÄÄää!!!
Jag medelade alla vänner och bekanta på ett eller annat vis =)
Linda blev inte heller särskilt impad...

I morse när jag mötte Roger på kontoret skulle jag berätta om min upplevelse - då bflinade han bara och sa att han hört på rykterna i Huddik ...=)


äre bara jag, roger å leo som aldrig sett en säl ?
Bine sa att "Sälar finns det på Skansen!"
Förortsunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0