På måndag

Alarmet ringde inte kl 04:55 idag... men däremot vaknade tösa 5:20...
Men efter lite stök och bök så somnade hon om...
En liten sovmorgon behövdes.

Jag har haft känningar i skelettet ett tag... Typ ilningar innuti benen... skit skumt!
Och igår hade jag så ont i handen, att jag inte ens kunna skära en pannkaka... ännu mindre öppna dörrar eller hålla i hunden ...
Det bara ilade i benet, i handen upp i armen...
Vi får vell se hur detta slutar!!

På måndag flyttar jag in i det nya kontoret... det stora, ljusa, med ett fönster mot havet!!
Ja, det är lika jävla najs som det låter!!
Och yrket är Kundkoordinator!!
Har jobbat två veckor nu...å det kä'nns så jävla bra... 98% iallafall... dom två % över är vell tågtrafiken som verkar ruggit känslig för vädret!

Vi pratade facebook på jobbet häromdagen och en utav dom har inte FB och förstog inte riktigt meningen med det...
-"Är det nån som vill veta vad jag gör får dom vell ringa!"
Sant!!
men på nått sjukt sätt så sitter man på FB och kikar var folk gör... =)

Min nya kollega är sååå cool =) Hon började där under min mammaledighet... hur skön som hellst!
Hon har en del livserfarenhet och är superrolig...
Detta kommer bli kanon!!


Nu.... grillat!!!

Skriver mer sen...stressad!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0