orange diarre

God morgon!
Hinner blogga innan jag ska börja jobba.
Helgen har varit...kort!
Mileja har sovit konstigt i helgen, varit vaken länge å vaknat tidigt, men igår somnade tösabiten strax efter 21 och som fortfarande när jag klev upp kl 5, och sovit som en ängel hela natten!
å då undrar jag - kan det bli bättre?!
Idag hoppas jag batterier till min N95 kommer, så kan kan kolla om det är det som är problemet, annars måste jag köpa en ny telefon.
En ny laptop har jag lagt på sidan eftersom jag kommer vara tvungen att släpa med jobbdatorn. Och det räcker gott och väl!
Ska bara fixa ett mobilt internet så pappa kan få tillbaka sitt. Jag har ju två timmars tåg tid att slå ihjäl varje dag.
Förra veckan lyssnade jag på LizaMarklund - Under Solen - kanon bra!..Idag började jag på Livstid och förstod att jag skulle börjat med den... 
Talböcker is the shit alltså!

Bine var ut på rajjtantajjtan i lördags med Rebcca =) Å jag kikade på kareoketv.se och roade mig hysteriskt hemma..
Strax efter kl ett fick jag ett sms av Rebecca där hon bad om ursäkt för att hon supit min fru under bordet =)
Men Bine kom hem strax efter tre och skötte sig exemplariskt ♥
I går morse gnällde hon lite innan hon klev upp, egentligen inte mer än vanligt...
Men ingen extrem bakfylla faktiskt =) Trots intaget av tequila!!

Läste NöjesMix på tåget - ute listan
Alli - Bantningspillret från helvete!
Där dom varnade att äter man minsta lilla fett så får man ORANGE DIARRÉ!
Vad är helt fett fritt?? Jag är inte inne i den svängen, då jag äter masssssa fett...
Helt fettfritt? Sallad?

Nää, nu kom mina kollegor.. dax att arbeta!!!

Saknar de mina!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0