En dag och en natt

MMS

Som alltid skötte hon sig perfekt... ♥
Du gör mig Stor! Och Stolt!

Allting går liksom ihop med varanndra..
Men nu använder jag mina sista krafter till en sista natt.Jag klarar det.
Natten som var trodde jag att våra planer skulle skita sig, då jag hade problem med hur jag skulle montera in bilbarnstolen.
Men hade kanske behöft vara hemma å sovit oxå, men vill ju inte missa en dag hos Richard heller.
Att åka till sthlm me svärmor var ungefär som att åka på klassresa i sexan, hon hade nästan fler pauser än mil till Stockholm =)
Allas gaddningar blev som alltid riktigt Fiiina,speciellt Bines på bröstet... men gladast var nog Marie ...
Jag är riktigt jävla nöjd oxå faktiskt... riktigt olikt mig, men passande!!


Kom hem lagomt så jag fick sova ett par timmar innan det var dax igen.

Nu ska jag dricka kaffe å försöka klura ut en vansinnigt löjligt problem jag har ;)
Ang speglar!!

G0´natt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0