Jag orkar!!!

Ljuva tider.
Jobbade i natt, 21-07...å sov inget på dagen igår eftersom kroppen e inställd på att dagstupplurar fungerar ej..
Kom hem halv 8 i morse och somna, vakna igen kl 11.
Och jag ska ut i natt igen...
Men det går nog =) jobbigt i morgon bara då Bines kurs börjar direkt när jag kommit hem , å vi vet ju hur dagarna är...
Full fart!!
Äsch, vem behöver sömn ... säger hon som alltid somnar strax efter 21 och kliver upp mellan 6-7 varje morgon.

Jag har fortfarande biobiljetterna kvar som jag fick av VOSAB i julklapp... Vi måste använda dom..
Hör du det Cicci!!!
Går det bios på förmiddagar?? Typ 11?
Perfekt tid för ett biobesök..för den trötte..

Har nyss grillat .... hmmmm... me like elgrillen... används flitigt här..

Näää.. försöka vila en stund kanske...

 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja jag hör!...Sätt ett datum:D

2009-06-07 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0