Jävligt Sur

Oj vad jag e retlig... sur
Irriterar mig på folk å fä... Krääääk!
Det pågår nog ett hormonkaos i min kropp - men det bjuder jag på!
Känner tom att jag måste undvika vissa saker och eller personer som kan utlösa ett utbrott.
Det kan nog rinna över...

Men men ... hehehe... snart e stormen över!!!

Blev uppring och erbjuden en ny dagisplats till Mileja - egentligen vårat 1a val...
Men vi tacka nej!!
Det känns inte riktigt 100... Vi är jätte nöjda med platsen vi blev erbjudna från första början (men vi står fortfarande i kö på alternativ 2)

Jag har börjat jobba igen - för er som missat det!!
Det är kanon, helt perfekt!

Nu ska jag fixa lite här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0