mitt hjärta

-shit va känslig jag blivit!
Nyss var det en dramadokumentär på TV - I shouldn't be alive!
En familj som blev fast i snön, med sitt barn... bara några månader gammal...
Gah!!
Jag fatta ju att det måste ha slutat bra eftersom dom gör en dokumentär av det, men jag klarade inte av att kolla.
Jag klarar inte av att se en förlossning  på TV ens, då börjar jag grina!

En sak är säker - det växer nånting inutien när man fått barn!!
Känslor och tankar som man aldrig trott skulle beröra en...

Helt enormt otroligt hur vårat liv har förändrats. Jag trodde jag var lycklig och var rätt så nöjd innan med mitt liv...
Men OJ vad tomt mitt liv var innan mitt hjärta föddes...♥
Kärleken till ens barn går inte att beskriva.


Kärlek!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg den dokumentären jag med, fortsatte titta fast det var svårt. S Dom klarade sej iaf, mamman & pappan fick amputera sina tår och alla tre var väldigt uttorkade men klarade sej ju faktiskt förvånansvärt bra ändå. Och du har helt rätt i att nånting växer i en när man fått barn, man blir ju så otroligt blödig. Haha!

2009-06-22 @ 12:15:28
Postat av: 3s

=) skönt att det gick bra för familjen .... Jag blev så nervös att jag va tvungen att byta kanal, gå å röka och dricka kaffe för att inte tänka på "slutet"

2009-06-23 @ 09:14:47
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: 3s

=) skönt att det gick bra för familjen .... Jag blev så nervös att jag va tvungen att byta kanal, gå å röka och dricka kaffe för att inte tänka på "slutet"

2009-06-23 @ 09:14:51
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: 3s

=) skönt att det gick bra för familjen .... Jag blev så nervös att jag va tvungen att byta kanal, gå å röka och dricka kaffe för att inte tänka på "slutet"

2009-06-23 @ 09:15:47
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0