Ny leksak

Igår köpte jag en ny leksak =) En platttång!!!
Jaaa, jag köpte en platttång...å provade den på alla sätt å vis, men inte riktigt nöjd.
Först rykte det i hela huvudet på mig, krulligare än någonsin och ett flertal brännskador i panna, öron och skalp...
Men det kanske är en vanesak!
Jag tom googlade på hur man plattar hår... å hör å hämpa det finns en BLOGG om hur man plattar håret...
Folk har för mycket tid över...

Läste ni om StarFace??? Om hennes face tatoo....
Vilken stjärna!!!

Igår läste jag om en tragedi... i Danmark... Den 1åriga tjejen som glömts bort i bilen...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5431992.ab
Inget för den känsliga !!!

Igår fick jag en dos Boström.. men Bine fick nog som vanligt en överdos =)
Lite vin å öl... ett perfekt slut på min mammaledighet...


Joo, våran bil e ju paj - den ska nu lagas.. å summan vi fick på telefon blev 4700:-
å man har ju sett Insider och deras repotage om bilverkastäder...
Gulligt!!! make me sååååå happuuu

På återseende... Tösa e vaken - solen skiner - dax för poooolen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0