Opps

Satan - glömde bort att be pappa tanka på surfen igen :(
Hur jag surfar nu är ett mysterium...
Får vell bli TV resten av natten då..

Har ni röstat idag?

Dagen har bara varit till att försöka sova, men mitt på dagen så fick jag tandvärk och feber... roligt.
Tryckte värktbl och somna.. Värken va borta...
Tills jag kom till jobbet... AJH... jag har ont...
Mamsen sa att en graviditet kan försämra tandhygienen jätte mycket .. På hennes tid, hade gravida gratis tandvård..
Fan för in det igen...  Detta är ju kaos....

Jag slutar 7, ska direkt hem, ut med Vilja och Bine ska iväg ... Så jag hoppas min älskade söta Tösabit är en snäll flicka i morgon!
Kan bli tufft me sömnbrist och tandvärk...

Jo jag hade en timme att umgås me Boström idag, vilket bestog av bilfärd å trams. Tigga mat på pizzerian och röva omkring i storvik...
Moget liksom...=)


Näää...
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0