En lättnandes suck

Mileja är i en härlig period. Hon är överallt och skriker så tegelstenarna flyttar sig och katterna kröker sina ryggar.
Inte mycket som gör denna tösa nöjd just nu.
Vanligvis sitter man och väntar att hon ska vakna så man kan gosa, och tycker att hon sover för länge.
Nu när hon somnar drar man En lättnandes suck och så önskar man att hon sover en stund.
Nu sover hon =)
Jag ska passa på att äta frukost, dricka kaffe och blogga så klart...

Gårdagen var ett enda kaos :(
Jag var så slut efter natten och fick inge sömn alls på dagen, oj oj det va tufft.
Somnade rätt så tidigt i soffan - åå va skönt!

Idag ska jag bara försöka ta igen mig efter helgen, börjar bli sjuk, har en skit jobbig huvudvärk ...

Nu är skit bilen inte ens körbar!!! Grrrr

Nu kaffe å en cigg tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0