Trevlig helg folket

Passar på å bloggar lite =)
Tösa sover och Bine diskar, med mp3 så hon tror att jag plockar lite - äsch ja hinner blogga!
Tänkte iallafall inte skriva en novell...

Jag tänkte önska er alla en trevlig midsommar helg.. själv så väntar jag till nästa år och firar midsommar...
Fira midsommar?? Fira vaddå?? Att HALVA sommaren har passerat!!
Eller det kanske är något med det historiska å kristna igen å på det spåret är jag tappad för länge sen...
Jesus kanske höll tal just idag för några miljoner år sen....
Skit samma...
Trevlig Midsommar Friends and Fuckers...
Var rädd om det som är viktigt och betyder mycket för er!!
På en sekund kan olyckan och ödet vara framme..
Och då är allt för sent..
Va rädd om varandra - innan det är för sent!!


♥ älskar de mina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0