Trasig telefon...

Go´morron friends and fuckers....
Igår var vi ute i regnet på brukshundklubben för att kolla in Xarek när han ställdes..
Det gick kanon, men så synd på vädret.
Domaren var från Tyskland och många hade rest riktigt långt för att ställa ut sin hund,å det var lera å regn hela tiden..
Vi gav upp ganska tidigt, eftersom jag endast äger tunna tygskor :/
Dax att införskaffa gummistövlar!

Sen blev det nya Willys en sväng.. Tillbaka hem å vi däckade allihopa, Bine skulle iväg på sin natt vecka!
Själv så satt jag i soffan och mös med Tösa =)
Hemma bäst!!



Min telefon e sönder - min nya N95.
Fråga inte!!
Jag är bara sån, klarar inte av telefoner :/
jag som tyckte om min Nokia..
S.A.T.A.N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0