Blogg gojja

Go´morron...
Jag har varit så trött dom senaste dagarna, jag tror det beror på bristen av sol.
Har haft en september känsla... En alldeles för tidig september känsla.
Det är ju trots allt sommar och midsommar alldeles runt hörnet.
Midsommarafton - min heliga dag. Midsommar och julafton är dom två aftorna som har betydelse för mig.
Midsommar har hittills bara betydd fylla och fest. Nu betyder den familj och lugn.
Det skulle kanske inte klä mig heller springa omkring på nån offentligt sammankomst med öl i en ryggsäck och härja som en fjortis.
Är ju trots allt snart 30!

Nu är det mindre än 14 dagar tills jag börjar jobba :)
Visst känner jag lite ångets - ska ju trots allt vara ifrån mitt ♥ älskade barn.
Men det ska bli så skönt att komma tillbaka till jobbet och tillbaka till vardagen igen.
Slippa jaga dåliga repriser och såpor... Nu är det din tur älskling =)
Har saknat alla..  men nu ska ju den bästa gå hem när jag kommer tillbaka. Nu ska hon få njuta utan det nya livet...

Finns det någonting finare i livet än att få barn? Jag önskar mig 3 till!! *kaxig*
Jag skulle nog aldrig klarar av en till graviditet eller en till "förlossning".
Men drömma kan man ju ;)

-Bine hade lite otur igår :/
Hon ringde på morgonen och sa att hon skulle bli sen för hon hade förmodligen hjärnskakning...
Efter ett tag kom hon hem och vi ringde sjukvårdsrådgivningen... å man vet ju att hjärnskakning är ju ingenting man gör nånting åt...lika så en bruten tå =)
Men dom ville iallafall ha in henne på en koll...  Och eftersom hon hade så ont i ansiktet så ville dom rönka för att utesluta fraktur...
Det var ingenting brutet...bara en gigantiskt bula, svullnad och blödning... hon sov i stort sett hela dagen och gick tillbaka till praktiken när hon skulle vara där...
Jaja, varför sjukanmäla sig när man har en skallskada eller bruten tå... onördigt!!!


Min telefon är fortfarande paj :/
Min älskade lillebror gjorde ett tappert försök igår... men ack!
Vad är det med mig och telefoner... ???
Varför går allting sönder?
Kikar lite på nya telefoner...
Jag vill ha en Nokia N97

Snygg Va??? Wow!!
KOSTAR OXÅ....

Vid generösare bidrag ring för mer info....


Tillsvidare nöjer jag mig med mitt morgonkaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0