Stort

god morgon. kaffe och juice. Huvudvärk och trött.
Kallt och grått.

Igår.... Hmmm vart börjar jag.
Jag fick ju kontakt med en av mina halvsyskon på mammas sida igår.. På Facebook.
Fick höra en det chockerande saker. Så det blev några timmar i telefonen igår, var tvungen att tjata av mig lite på vänner.
Men chocken la sig ganska snabbt.

Sen så började jag snoka lite om flour och tand/munhygien.
Eftersom mina tänder är skrämmande kassa.
Och vad gör vi om vi har hål och dåliga tänder.
Jo vi går till tandläkarn och får flour.'
Inte bra!!

Här är lite mer ingående på grejjen
http://fyranollfyra.wordpress.com/2008/07/15/flour/

Har iallafall kommit fram att jag har vitaminbrist.. Hmmm, jag å dessa vitaminer :(
Men som sagt, det ska vell visa sig på nått sätt.
Den vitaminen jag har brist på finns i fet fisk, broccoli, spenat... Dom tre grejjerna jag aldrig käkat.
Å i går gav jag mej fan på att jag skulle prova spenat ...
Blä - ingen hit.
Jag kommer köra den vitaminen i tblform.
Säkrast så!

Nu ska jag dricka mitt kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0