Det gick bra

Härliga Lördag..

Började dagen med fika ute och Mileja badade i poolen.
Sen gick vi ner till stan för jag hade bestämt mig för att äntligen träffa en frisör - dax för det nu...
Det blev inge avanserat utan bara lite toppar...
Trots att det går ibland flera år mellan besöken hos frissan så har jag lärt mig att ta med en keps. Å lika denna gång... tjejen föna, locka , puffa å grejje med mitt hår så jag såg ut som Julius Caesar i huvvet!
Jag tacka å skynda mig ut för att sätta upp håret och på med kepsen...
Sköööönt, nyklippt!!

Boström kom och det blev mat och kolhydrater i massor ... buuuu...  Lär vell inte ångra mig idag!

Fotbollen var oxå viktig... Wow... vilken match!!!
Men mitt i matchen inträffade det något - Marie sa att färgen i mitt ansikte försvann, kritvit och kolsvarta ögon.
Och jag kände hur jag svimmade - men jag står fortfarande kvar ¿?!
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!
Bine började gråta!

Mileja vaknade i natt av värmen och låg i timmar och vred på sig...
Samtidigt låg jag vaken och funderade - å retade upp mig nå Jääävulskt på folk!
Tänkte skicka i väg ett mess men jag höll mig och ska hålla mig - För fridens skull!
Det kommer komma en stund, bättre stunder då jag kan säga det!!
Det som stööör mig såå!!!




Nu - Kaffe
Vill till Ockelbo och Storvik!!! Skiiiiit Bil!!

Tack å hej , nyklippt tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0