måndag

Idag börjar sommaren. Idag börjar nedräkningen till jag är tillbaka i jobb. 29dagar.
Jag går ut stenhård för att se trappa ner ett tag. Riktigt skönt ska det bli.
Bine börjar en kurs nästa måndag i tre veckor som hon precis hinner gå klart innan det är dax för henne att vara hemma.

Igår var det en perfekt söndag. Sol, slappa, slöa, grilla och film. Precis som det ska vara.

Idag ska vi bara njuta av livet!

Igår började jag leta efter en person... en avlägsen person.
Men det visade sig att jag inte ens visste hur hon stavade sitt namn... Jag fann ingenting.
Men kanske en nära person till den jag sökte och det var ju ungefär dit jag ville...
invecklat?
Lite!
Jag väntar mail iallafall.

Jag ska kanske låna ut min hund =) för en dag eller tre!
Till den man minst anar - han är hundrädd och allergisk.. men det går säkert bra!!
Jag har alltid hållt Vilja borta ifrån honom eftersom han e rädd och hon glad =)
Men nu har han börjat umgås med en del hundar å tyckte för ett tag sen att han var redo att träffa Vilja
"-Oj, va liten hon var! Har hon alltid varit så här liten?"

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh va kul!!:D Det där kommer ju bli kanon med dom 2 ju;)

Jag är nervööööös inför mitt möte med valparna,men spännande :P

Lång eller kort bent??

2009-06-02 @ 16:07:26
Postat av: 3s

lååånga=)

2009-06-02 @ 17:26:43
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Becca

En till på honom dårå.. Stackars liten då:)

2009-06-03 @ 14:25:44
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0