Åkpåse

Sovit dåligt i natt - för mycket att tänka på!
Jag har fnulat hela natten på en ny åkpåse till den nya vagnen...

Kl sex gav jag upp mitt försök till sömn och klev upp å börja skissa på påsen
 
Mönster å tyg
 
Klippa, klistra å fnula

Här ger jag upp och fortsätter när vagnen är här så jag kan måtta lite mera...


Fina vagnen!


- - -

Borde kanske göra annat än att ha syhörna idag...
Plugga kanske...
Jag blir stressad... inte ens 24 timmar kvar..
SERIÖST 3s... Planering och prioritering
Tröttsamt!

-
Å mitt i allt så kanske det blir en "städ" date med M&L i garaget.

....

Nu: Cicci å kaffe
Sen: Marie å film
Ikväll: Garagestädning

Plugga å äta??



Bine var ju tvungen att skriva in sig på Arbetsförmedlingen igår..
Åshit va folk..
Det var så mycket folk, och en sån salig blandning.. så många arbetslösa, av olika slag..
En tant visste inte hur hon skulle kunna få stora och små bokstäver på datorn..
Opps!
Det var verkligen ångestframkallande att vara där inne å se alla dessa arbetssökande.

Vi var även in på Zoot och diskuerade våra katter...
Så igår exprementerade vi både med kattmynta å fyspray...
Vi får sell se hur detta slutar...

Nu besök...
på ¨återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0