Bitter Fitta

Ballar av Stål!
Nån som vill pröva det hemma?
Jag vill vara producent och kamera / ljud man - ansökan skickas till mig...

ÅÅ Jag är så BITTER
Det går bra nu - eller Inte!
Va på Läkarhuset idag för intyget till taxileget..
Frisk som en nötkärna - eller?
När Dr ∏ skulle lyssna på hjärta å lunga tog jag av mej tröjjan å Dr ∏ reagerade på mina födelsemärken.
Ställde 17frågor och ska skriva en remiss till Hud!
Då jag redan tagit bort några st och har liknande ärr som en skottskadad så är jag inte så taggad...
men men...

Gjorde oxå ett syntest!
OMG - vart tog min syn vägen?
Kan man fuska  på ett syntest?
Svar : Ja!



Jag har sååå mycketi mitt huvud nu..
Bara hälften hade vart nog.
Som tur ÄR så lossnar allt för en stund när jag myser med Tösabiten.
Kärlek!


Igår gjorde vi hörseltest på Tösa..
Perfekt
Idag var vi på Ultraljud.
Perfekt


Kommentarer
Postat av: emelie

remiss till hud!?inge allvarligt hoppas jag,

sköt om er

kram emelie

2009-03-17 @ 14:37:39
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: 3s

Nä.. ja hoppas inte.. mina födelsemärken som dom e oroliga för

2009-03-17 @ 18:23:25
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0