Jag är bäst

Skulle egentligen vänta med att sy klart åkpåsen men det kliade i fingrarna så jag sydde klart den igår.
Nu är det bara hålen för selen som fattas å det får jag vänta med...
Den blev kanonfin... Mäkta stolt!

Onsdag idag - bara en påminnelse ;)

Hade två kunskaps prov idag..
Som jag klarade naturligvis ...
Två prov gjorda
Två prov kvar...
Bara att fortsätta plugga...
Och nästa vecka kommer jag ha ett svårt prov - ett psykiskt jobbigt prov för min del...
Har kanske lite med stolhet å dumdristighet att göra..
Men det ska jag vell klara... eller ?????????



Idag - Sandviken?
Ikväll - Behöver jag upplysa??

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är så duktig!

2009-03-04 @ 19:18:43
Postat av: 3s

Naw... tack da..

2009-03-04 @ 19:30:43
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0