Mot Stockholm

En heldag hos tatueraren, alldeles snart...
å vem sitter inte å fnular på motiv?
harkel
Det är ju så sjukt mycket  man vill göra... och hellst på en gång.
Jag satt och funderade på om jag skulle göra en döskalle på min högra arm..
men så tänkte jag -det kanske inte passa in på min arm med dom motiven jag har....
Och jag satt i säkert 30 minuter och googlade skulls när jag viker upp tröjjan och upptäcker att
jag redan hade två skallar på den armen..
suprice!!
Jag har mitt motiv i skallen så Richard får knalla in dit och hämta ut det och sätta den på min arm...

Tatuering is the shit... love it

Men samtidigt måste jag ligga lite lågt eftersom jag fått en remiss skickad till Hud å man vet aldrig vad dom hittar på (mig)...

Nää, fixa det sista kanske..
Inte bara att åka när man har barn..
Å i sista sekunden igår kom vi på.. - Aha, en vagn kanske!
Så jag sprang över till grannen å lånade en vagn... utifall!


Näää... följ mobilbloggen...
http://www.mobilblogg.nu/3s/
eller
http://www.mobilblogg.nu/helenehelga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0