Tidig morgon

Tidig morgon, men jag är redo för dagen!

H O C K E Y - HOCKEY
Ikväll.
På med fin byxorna, men jag har ingen BIF tröjja men jag har en handduk som jag kan knyta runt halsen...
Jag sa att vi ska sitta hemma i soffan och kolla på matchen va =)

Dagens projekt:
Källaren!
Det ska rensas, slängas å organiseras!
Tösas kläder ska vell ner i källaren - det tar emot lite... Värdefulla saker har jag svårt för att ha i källaren.
Privatavärdesaker som kläder å block/dagböcker måste jag ha inne i lägenheten..

Jag är lite Sanessa orolig - en liten krypande känsla..
Hon har börjat dragit sig undan och sover extremt mycket. Hon kan sova ute på ballkongen från tidig morgon till sena kvällar...
Men hon är ju inte sjukt gammal... bara 8-9 ¿ år ju!!

Näää...
Tösamys å morgonkaffe

Kommentarer
Postat av: Becca

Äter & dricker hon som hon ska??

Det kanske bara är så att hon tycker att det är lugnare där ute...?

Hoppas att det bara är nåt sånt..För hon är ju inte sååå gammal..

2009-03-05 @ 10:30:55
URL: http://rebeqita.blogg.se/
Postat av: 3s

jaja, hon äter det lilla hon alltid käkat...

Jag tror att hon väljer att ligga där för att "herr drygo" är så dryg...

2009-03-05 @ 12:18:38
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Karl

Hon kanske är en olycklig katt. Det låter så av det lilla du skrivit i alla fall. :(

8-9 år är ingen ålder på en katt.

2009-03-05 @ 16:42:03
URL: http://har.ingen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0