Jag är så glá

En kanon dag igår.

Fick stora underbara glada nyheter på förmiddagen
 - GRATTIS -
Wow!

Hade två timmars kartläsning igår. Det orsakade en hemsk huvvudvärk på förmiddagen.
Men det gick ju bra.
-Äntligen är jag klar!
Och Tusen tack till Älskling som hjälp mig så mycket... ♥

Sen bar det av till Viken.
Tvingade lillebror att anlända till platsen oxå. Till farmors lägenhet.
Jag fick en gammal Sylådabyrå och Bine lyckades övertala mig att ta hem en klocka.
En sån där Ding - Dong klocka. Men denna är bara en Ding,
men villkoret var att den inte skulle låta eller vara obehaglig på nått sätt...
Kl 21 (lagom till Efterlyst) Dinga den där till och Vilja blev tok skitzad... hahaha ...
Hon satt å snegla bakom sej skit länge..
Ja, vi kanske vänjer oss..
Men börjar det spöka här nu så vet vi vad som ska ut först !

Jag är bara så glad, så nöjd, så himla stolt!
Idag ska vi ha barnvakt igen.
Vi ska ut på bus!



Nu: Morgonkaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0