Blogg

Man startar datorn, loggar in på MSN & loggar in på FB.
Går igenom bloggarna, först mobilbloggarna 19st, varav 4 personer jag aldrig träffat..
Går igenom dom vanliga bloggarna,  51st, som är listade på vilka som är bäst att läsa...min egen på 1a plats
Hälften känner jag inte, 7 kändis bloggar, resten bekanta och nån vän...
Fan vilken blogg hysteri...
Å jag vet ju att jag själv kan ringa nån å säga - "Har du läst ***** blogg?"
Eller så får man ett mess - " kolla hennes blogg!"
Igår när jag gått å lagt mig fick jag ett mess ang en blogg, som jag inte ens hade läst igår... lovade att kolla den nu direkt på morgonen...

Vissa läser morgon tidningen å vissa läser bloggar...

Våra tappra försök med att få på Vilja en tshirt på kvällarna funkar så där!
Nån gång under natten så kryper hon ur den å katten hänger direkt i hennes tuttar...
Blir vansinnig :/

Näää. kaffe å VAKNA








Kommentarer
Postat av: amfora

Hahahaaa!!!! Känner igen den där ordningen! Fast även FL loggas in på direkt.

Å den här bloggen är ju en av dom jag ju varje dag, som jag inte känner!

2009-05-29 @ 20:40:38
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0