Dagen idag

Dagen började inte fantasiskt direkt.
Katten rev sönder Milejas gardiner, Tösa hade sönder min telefon.
Så nu har jag Tinas gamla samsung .... Det går att ringa men jag har inga nr kvar.

Igår fyllde min gamla far 49år.
Var där och fikade och grattade och faster Inga var där!
Tiggde lite elektronik prylar av pappa =) Där har vi Hobbex/Teknikmagasinet i ett...
Allt som har med datorer/telefoner har pappa... Han blev av med en GPS, högtalare och ett minneskort igår..
Och några program som jag ska intallera nu...

Sen åkte vi till Storvik för att hälsa på.
Å storvik har ju faktiskt en plats i mitt hjärta, jag blev alldeles nipprig när jag åkte Landsvägen fram..
Jätte trevligt, å Mileja fick träffa en liten tjej.
Så roligt att se hur barn reagerar när dom träffas =)
Joline kröp fram till Mileja som satt stadigt på sin plats å dom börjar slita i varanndras ansikte..
Gulligt!

Sen ut till Vall och hälsade på en snabbis.
Tösa hittade två håriga huvven som hon blev helt till sig av =) Roooligt!!
SLiiiiiiT!

Nä nu - installera program och dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0