Delirium

God morgon...
Nyss varit på cellprovtagning, både jag och Bine.
Och jag överlevde... Det var faktiskt helt lugnt.
Vanligtvis brukar jag få snabbsar som snabbt tar mig till ett delirium men det är mer på dom större sjukhusen med större medicinförråd ;)
Självmedicinering fungerar oxå.

Igår var det mycket som hände... Först fick jag ett erbjudande som jag ska fundera på och diskutera med Bine tills idag...
Beslutet är tyvär väldigt suddigt.. Vi får se.. Det brukar lösa sej.

Och vi började prata om Milejas dagis,hur det fungerar, vilket det blir osv...
Vi har ju sökt två dagisar som vi helt å hållet litat på vänner, deras erfarenhet och omdöme =)
Å mitt i diskutionen ringde kommunen ang Milejas dagis plast... - gah -
Vi har inte fått plats på nått av dom dagis vi önskat... men vi blev erbjudna ett annat dagis ... i väntan på plats, typ
Man är ju inte så insatt i hur det fungerar - men samma sak här - det löser sig..
Och trots allt , några månader kvar!!

Näää.... nu tillbaka till verkligheten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0