Go´morron

God morgon.. kl fem låg jag och brottades med Mileja..
Försökte muta henne att vi skulle sova vidare , men icke...

Nu - Vakna med the voice...

Jag har ju en bok / album till Mileja, om framsteg och händelser som jag försöker skriva i och hålla uppdaterad.
Nu skulle jag skriva i att Milejas 7e tand som kom igår.
Idag för exakt ett år sen... 5/5 -08 var vi på ultraljud och fick veta att det var en tjej... STORT!!
Å jag fick en känsla, en saknad av att vara gravid. Jag hade ju faktiskt i stort sett en bra graviditet.
Hur mysigt är det inte att vara gravid ? =)

Jajaja - ruskar på huvudet å kliver ut ur bubblan ;)

Förra veckan skickade jag ett förslag till chefen och var sååå nervös inför svaret...
Och igår fick jag svaret - perfekt.
Helt kanon!!
Wow! Hade inte kunnat vara bättre!

Äsch da- det går bra nu!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis!:D Dax att sätta igång fabriken igen eller?? hehe;)

2009-05-06 @ 11:54:59
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0