ma´ma

Mileja säger ma´ma utan någon som hellst innebörd, men det är iallafall musik i mina öron.


Igår träffade jag Linda, en gammal klasskompis som jag umgicks very intense med under hela skoltiden.
Det är alltid lika najs att träffa folk från förr som betytt massor för en..
Vi hann byta några ord och hon frågade hur jag trivdes som mamma?! å log lite =)
Och sa att det var lite svårt att tänka sig ;) å du e inte den enda... hihiih
Jag får en liknande kommentar av en av mina närmaste vänner som upprepande gånger kan säga
-Tänk att du är mamma, 3´s!!
Japp, jag är mamma, å måttligt stolt över mitt liv och njuter till max♥


Det är kärlek!!

I går hade vi bestämt lite grillning å spel =)
Här på ängarna i Sätra.
Vi hade inte räknat med så många eftersom det oftas blir så när man betämmer nått...
Men tammefan - det var bra med folk...
Å bara bra folk =)
Vi grillade, jag drack cider, spelade kubb å brännboll...
Eftersom det var barn med i bilden så gav vi upp så småning om å gick hem till oss, några av oss iallafall...
Här blev det natt kaffe å vi pratade om liv, vänner, ovänner, krig, svek, hat och kärlek.
Om allt som beror alla...
Och när man sitter och pratar om ditt, å datt så blir man påmind om vad som är viktigt för en...
Vad man väljer att prioritera..
Jag älskar mitt liv och mina val!

Det blev oxå orbs jakt här i lägenheten...det började med att nån fick med en orb på en bild, den började jakten...på den största orben...
Fick faktiskt med några coola orbs i sovrummet ... Lägger in några bilder senare...

Nu sitter jag å myser å drar ut på dagen i soffan med Tösami...
Blev alldeles för lite sömn i natt...
Borde det inte stå på kaffepaketen "bör ej drickas efter klockan 23"
...
Gjorde en liten omröstning bland vännerna igår ang min frisyr=)
Skickade ett mass sms till alla med frågan
"Raka sidorna eller inte!"
Inte ett enda svar var lik det andra... =)
Men rakapparaten kom fram iallafall - fan vilken känsla...
Man rakar av ca 10 cm långt hår...
Det tycker jag om!!!


Ikväll blir det Sandviken och jag hoppas jag får träffa massa folk.
=)

oki då rundar vi av detta inlägg oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0