Många bollar

Vaknade tidigt idag oxå.. Tösa somna om men jag klev upp.
Igår var det ju säsongsavslutning på Efterlyst, så nu är jag obunden till den 1a veckan i september...
Det är långt till september va?? I September blir ju tjejen 1 år.
Stopp stanna tiden!!
Jag är på gång att börja jobba igen... Jag är taggad!
Och igår var jag ute på ett annat uppdrag - taxi!
Jag var hemmifrån ca 5 timmar å höll på att gå under av saknad... GAH - vad jag läntade hem.
Men det är en vane sak??
Man är ju tvungen att jobba,och jag har löst min situation på det absolut bästa sätt.. Jag är så nöjd.
Det är en bra deal och en bra start!
Jag är på G igen!
Många bollar in luften å jag gillar det.


Mileja satt å grimagerade åt Cicci ...



Nu ska jag återgå till vardagen...dvs just nu Vakna med The Voice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0