namn

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5226301.ab
Populära namn...

Jag tyckte det var skit svårt med namnval... Man ska ju liksom vara överenns =)
|är man INTE överenns är det bara att sätta ner foten å ryta till lite ... blandat med graviditetshormoner|
Å jag tyckte Bines namnförslag till bebis var GAAAHHH  .. jag blir alldeles nervös - tänk om hennes önskan hade gått igenom :/
Det enda vi var överens om var namnet Cornelia, Cornelia är ett otroligt vackert namn..
Men det heter oxå en av mina bästa vänners barn.. Men vi hade bestämt oss för Cornelia...
Tills jag såg namnet Mileja!!
Klockrent!
När Mileja föddes var det endast 1 person i sverige som hette så...
Idag är det 2 st som är döpta med det namnet - å Mileja är inte döpt!



Mileja Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0