Summa av handlingar

Man skyller alltid på karman när det skiter sig..
Men karma kan fan göra gott oxå. Karma = summa av handlingar.
Min vind har vänt, det går bra nu.
Har så många planer..... |iver AB|
Framtiden - här kommer vi!

Och igår ringde taxibolag nr 2 och ville träffa mig - som en gång tidigare snabbt kortade ner mitt samtal när jag ringde honom och han frågade vad jag hade för sysselsättning när mitt svar var - mammaledig!
Suck**!

Idag är det crousing på stan... Ner och kika lite får se hur länge Tösa orkar.

.... nu - kaffe och alla morgonbestyr...


Jooooo, en skum grej...
alla kommentarer på bloggen har försvunnit.. ?¿?
Finns inte en enda kommentar kvar i "arkivet" - bara en av Becca... men vart e resten??
Kan det ha att göra med en om å nyistallation på datorn??



Det som kommer:

Världen


Världen
Här har man lyckats med förändringar till det bättre och det är långvarit. Har nått mål, känner frid och harmoni, man har lyckats. Man har insett meningen med livet och hittat sin plats på jorden. Man får vad man önskat sig. Kommer detta kort upp på en relation visar det på en bra, lycklig och genuin relation som tillfredställer en på många plan i livet. Här har man materiell och emotionell trygget och stabilitet. Man når ett inre lugn och känner sig harmonisk. Om man precis har börjar med förändringar i livet visar detta på att du handlar klokt och detta är något som kommer att hålla och gå i mål. Man känner helheten i sig själv, mellan själ kropp och ande vilket medför inre styrka och gott självförtroende  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0