torsdag?

Hmmm. hatar klämdagar...iallafall nu..
När jag jobbat eller när man va så ung så man gick i skolan var ju en klämdag underbar...
Men inte nu... det sabbar mina rutiner..jag vill ha helg på helgerna tack!
Har fullt upp med veckodagarna endå..

Igår skulle vi handla, kom till ICA å mitt kort var borta ur plånboken, mitt nya som jag inte ens använt nångång.
Men buuu...
Krångel. Ner på stan - förlust anmälde och beställde ett nytt, 2a gången den här månaden.
Kom hem och dom ringer från ICA Sätra och säger att dom har mitt kort.
Tröttsamt!
Dax för en ny plånbok.

Va ju på BVC igår för vägning av trollungen.
Vadslagningen gick ut på att Bine trodde under 10 kg och jag strax över 10 kg..
Hon väger 9450g
Jag förlora en Sodastream...
S.a.t.a.n. - Får sälja mitt wii så kanske jag har råd ;)

Annars då - har inte kollat på en karta på en vecka tror ja :/ omotiverad som få...
Skit tråkit.
Asch da, det kommer nog en vind med motivation mot mig snart.

På måndag ska jag löneförhandla =) Riktigt spännande.
Det är ju inte riktigt min grej det där, jag har alltid bara tackat å tagit emot det jag blivit erbjuden.


Igår stog det i tidningen att en man i Sätra haft inbrott och tjuven stal hans hund...
?!¿
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.1057274
Jag är dum å blåögd för sånt händer inte på riktigt... bara på TV, på filmer och det står om det i tidningar...
Sjuka människor!
...
Nu dax för kaffe å lite morgon sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0