Hon kryper inte

Bloggen har liksom varit ur funktion ett dygn eller så...

I måndags agerade vi flyttfirma / flyttgubbar i Sandviken. Hela dagen var ganska stressad, men det gick bra.
Mileja skötte sig exemplariskt - som alltid.♥
Gårdagen var lugn...superlugn.
Jag somnade i soffan redan kl18...

Jag är så seriöst trött på föräldraersättningen.. det e skit!
Jag längtar efter att börja jobba å efter min lön... å nu börjar nedräkningen tills det är dax att börja.

Det är full fart på Mileja... men hon vill inte krypa, hon vill gå... Och tycker att hon är bättre och smidigare än vad hon egentligen är... Hon släpper stödet och vill traska iväg på egen hand...
Hon är på G.... full fart!!!
Idag ska jag göra det lite barnvänligare här, eftersom hon är på gång, nu ska alla rengöringsmedel och dyl upp på en hylla högt upp...

Näää.... återkommer senare

Äré sommar nu???

På fredag ska vi grilla, dricka dricka spela brännboll och kubb....
Hoppas vi har tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0