Gårdagens kaos

Dagen igår va mest kaotisk...
På alla sätt - först sprang jag omkring här hemma å trökade och STÖKADE på ballkongen,
krachade blommor, snubbla på hunden, fick ett utbrott...
Jag tröttnade på det och scrapbookade istället... bestämde mig för att ha ett hand avtryck av Tösa...
Gah.. Svårt?
Liiite!
Å Bine som är allergisk mot smuts, skit å oreda fick ju ett mindre anfall..
Men jag lyckades iallafall få ett handavtryck av min OCH Bines hand... ¿
Säljes nu på Tradera för den som e sugen...

Sen blev det tal om en snabb tripp till Stockholm och Orminge..
Eftersom vi i ghettot inte åker riktiga bilar så åkte jag till Sandviken å lånade en blå bil
av Lotta... TACK!!♥
Installera in bilbarnstolen och drog iväg.. Mötte upp vårat resesällskap i Knivsta å sen vidare till Orminge.
Till kontoret...eller lagret iallafall...
Åååå det va länge sen..

Allt gick bra å Mileja var gudomlig... Men inte roligt att sitta så länge..
Min tuffa brud!


 
Älsklingen♥

I morse vakna hon kl 4 å vi gjorde allt för att få henne att somna igen å lyckades, så klart.
Men min hals var i klass med våran bil i att rassla... :/
Va tvungen att göra te och lägga mig i soffan för att inte väcka henne med mina jätte harklingar...

Idag... ??
Ja, förmodligen!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Gobiten då! Inte rädd för fan själv ju :D

2009-05-23 @ 14:35:51
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0