Spöken i min skalle

Hjärtat väckte oss kl fem, levde loppan så jag å Mileja gick upp, nu 1½ timme senare somnar hon om..
Vad ska jag göra då??


Jag sitter å drömmer om en ny dator... Drömmer dvs...
Kikar runt lite, men jag har fan ingen koll på datorer - jag kan fan inte... Tur att pappa kan..
Synd att han inte kunna stå för betalningen oxå.. Va enkelt å bekvämt det hade varit!


Tatuerings dax snart igen - GAH!
Tiden går så fort, men nu vet jag vad jag vill göra.. VILL ja!!
Bine är toktaggad å vet precis vad hon ska göra... Det blir sketa snyggt tror jag.

Igår tog jag Vilja ner på en date.. hon träffar ju nästan inga hundar nu mera..
pga av mina hjärnspöken sa nån
Äsch - har kanske blivit lite nojjig på äldre dar, men jag tror jag bara vill undvika olyckan, eller iallafall tro att jag ligger steget före och kan förhindra olyckor.
Dvs slagsmål eller skador.


-
Samtidigt hemma i Sätra så tvingas Cicci uppleva våran gemensamma mardröm..
lösa hundar som springer fram till "våra" kopplade hundar
Det gick bra¿ den här gången oxå..
jag och Vilja råkade ut för samma hund en gång, och även då va Cicci med.
Vilja skulle aldrig starta ett bråk, men hon skulle aldrig backa om nån började slåss med henne heller...

-
Ang hjärnspöken, det har jag verkligen... på flera sätt..
Ibland kan jag se i ögonvrån hur Mileja faller, från både från sitt å stå läge..
Hjärtat STANNAR ( å ibland hinner jag flämta till )å jag tittar igen å inget har hänt.
Hon sitter/står precis där hon ska vara...
?!?
Samma sak på kvällarna, ALLTID efter 21 ... då blir jag knäpp =)
Skrattar åt ALLT... igår borstade Bine tänderna å jag såg hur en spray flaska ramla ner i hennes huvud å hon skrek...
Å jag Skratta!!
Hon fråga va det va nu då..*suck*
å jag förklarade hysterisk vad som precis hänt..
samtidigt som jag kvider av skratt å hon bara ruskar på huvudet å blir sur för jag nästa väcker M med mitt anfall...
Efter några minuters skrattanfall så fattar jag inte ens vad som va roligt längre...
Snacka om extrem trötthet...


Jaha, nu då...
Kl e sju...
Alla sover...

Kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0