Ta´t lugnt

Mutat Tösen med nått att tugga på så jag hinner få lite datatid =)
Det är ju ganska viktigt ;) en timeout så där...

Igår hängde jag med lillebror på Söder... kollade på nån match där..
Krånglade mig in i en skit liten sal, med vagn, av med hennes kläder, gick längst in i lokalen medans en match höll på..
Men sen fick jag nån slags mammaångest å tyckte att allt var en dum idé... Trasslade mig ut därifrån igen..
Mileja tyckte allt var skit roligt och hittade ett tandskydd som hon hellst ville ha och tyckte det va skit roligt när alla applåderade...

Lillebror & ja mötte upp Bine på stan och gick å yrade omkring...Jag å min fobi mot stan ..
Gata upp å gata ner tills vi gick tillbaka till Sätra å halsa kaffe.


Medans Bine va på en promenad igår så passade Tösa på att visa vad hon kan...
Allt går så himla fort.
Lätt att man missar saker som händer...
Å det ger mig inte alls ångest att börja jobba :/
Men det e lugnt, jag har ju fixat det så bra nu.
Det ska faktiskt bli skönt att börja jobba lite igen.


idag e det söndag, idag tar vi det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0