Mupp bilder

Suttit och sorterat bilder.
Herregud vad jag har skrattat, gråtit, skämts... ja..kolla in



Jag och Tina -midsommarafton 2006


Samma midsommar ♥




Jag å Boström på granliden =) öh!


Jahaa??


Å så vansinnigt söööt hon va....


Hetsig??!! - men det e faktiskt en å samma fotograf å h*n har en förmåga att reta gallfebern på mig..


En utan våra konferanskryssningar med jobbet - Ser jag lite skum ut eller??
Å detta är 2007, tror ja.


Jag är road!
Du då Bine =)
Remember som igår =) Första gången Bine fick träffa dom flesta inkl lillebror, min kamera blev stulen, vi sov i en bil...
En nästan perfekt kväll ;)


Långt hår!


Vem e tjockisen me lugg??
Taskig uppväxt?


Ja vikten har ju pendlat lite upp.... osså upp lite till...
Heejjja heeejjjaaaa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0