Måndag och ny dator

Är oförskämt pigg...
Helgen har varit toppen.. men som vanlígt, nån dag för kort!

I lördags så var vi ute på en dagsutflykt, till Bollnäs.. Jag svek Morgongåva denna gång.
Gjorde några fynd och hade en trevlig dag..
Lite svårt att äta nått ute med en tjej som inte tål mjölk - det gäller att använda njuren på rätt sätt.
Och vi tog det säkra före det osäkra och hade mat med till henne. 

Måndags morgon är som vanligt lite kaotiskt :/ Glömde både frukost och lunch hemma.. fan!
jaja, överlever garanterat!!

Jag köpte en ny dator i fredags, étt nytt tågsällskap... perfekt!
Nu stannar den mindre bärbara kvar på jobbet varje dag, denna stoppar jag i handväskan och går...
Ska vell oxå göra denna arbetsvänlig så jag fördriver tiden på rätt sätt.
Och jag ser nu att våran lilla stormvind har redan varit och kladda på tangentbordet med nån slags kladd dricka....gulliga unge!!

Nu hoppas jag bara att Bitte är frisk, hon har legat hela helgen... Hoppas bara inte det är baconfeber..
Bli frisk, Bigitta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0