måndag,måndag,måndag

Japp, då var det måndag igen...
Jag gillar måndagar!På nått udda sätt - vardagen hamnar liksom på plats igen.
Jag fick ju en långhelg liksom eftersom jag åkte hem tidigt redan i torsdags lunch, och var hemma med Mileja i fredags.
Så i går var jag måttligt rastlös.
Men nu är jag på fötter igen!

Har en grej jag ska göra i veckan som jag längtat så efter... men det är några dagar kvar!
Men av erfarenhet så går mina dagar sååå fort!
Jag har aldrig ingenting att göra!!!
Tråkit kan jag ha, men har allting nånting att syssla med... =)
I helgen tog jag mig tid att leka med fotoskrivaren och sckrapbookade lite.
Alltid lika rogivande!

Igår var vi i Valbo och Tösa fick gå själv och det var ju som att sätta en 18åring i en bakhjulsdriven bil på en isbana...
Hon röjjde och var överallt, både jag och Bine var svettiga efter endast 20 minuter där inne!!
Nu är hon riktigt vild, hon klättrar upp på sin bil och står med båda fötterna på sitsen och håller i ratten, förra veckan kunna hon knappt sätta sig på den själv.
Och är hon riktigt nöjd med sin insats så apploderar hon åt sig själv!
-BBAAAAAAAAAAAAAAA!!! skriker hon!
Även lysknapparna har hon nu funnit så dom går on, off, on, off, on, off, on, off!
Härliga underbara unge!!!



Tillbaka på jobbet!
Nu kör vi!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0