Disel

Lördag morgon!!
Huvudvärk och en jävulst hosta.
Men jag har planer för dagen...

Igår ville jag hämta mileja från dagis, eftersom jag aldrig får chansen till det..
Så var det planerat.. Men inte!
Tiden rann i väg och jag var inte riktigt fredagsklar..
Bestämde mig får att skippa tåget och åka disel hem istället!
Vänta, vänta å vänta på att disel trucken skulle anlända till Huddik...
Men icke..
Jag och Bigitta for som trötta slita trasdockor upp mot Sundsvall för att möta upp Diseldoris.
Doris var sjuk och trött och var inte kapabel att köra hem själv, så jag körde från Sundsvall till Gävle igår, var hemma strax innan 21...
Tösa somnade 18:30...
Så jag fick inte ens träffa henne igår... *ångest*

Men tar jag igen idag!!!

Nu ska jag agera...
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0