Tröttast...

Finner ingen tid att blogga.. Trots alla timmar framför datorn!
Igår mådde jag piss, hade fuktansvärd magont och orken låg på minus...
Kom hem och somnade på soffan strax efter att Mileja somnat, och sov, sov, sov....
Bine väckte mig till Efterlyst men pallade inte att hålla mg vaken, jag somna om... och hade alla kläder på mig som jag pälsade på mig på kontoret då jag frös som mest.
Bine försökte väcka mig senare för att gå in i sängen, men misslyckades även då...
Jag vaknade i soffan 2:30, klädde av mig och kröp ner i sängen och sov vidare.
Sov i 12 timmar!
Det behövde jag, kroppen sa ifrån och orken försvann...

Jag är fortfarande trött, men är vaken så det är ju ett gott tecken.

Men dom ringde från dagis och Mileja hade ont i magen - konstigt eftersom hon fått mannagrynsgröt..och är mjölkallergiker...
Smidigt!!

TVdax!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0