Tillbaka till verkligheten

Tösa är frisk idag.. Redo för dagis!
Hoppas att det går lika bra som förra veckan..
Men det återstår att se. Hoppas hoppas bara!

Jag är på väg till kontoret nu, faktiskt saknat det lite granna.
Är inte samma sak att sitta hemma och jobba!
Jag har ju saknat min klippa! Bigitta!
Jag har inte riktigt 100 idag, har nog bara en ork på ca 84%
Förkyld, trött och fryssen...
Men vägrar ge efter för nån lite förkylning! Bara att bita ihop!
Det går över!

Sitter och poppar lite musik i lurarna och är faktiskt lite sugen på en rajd... en kväll ute!
Vad sägs?!
Fest eller?
Jag är ju rätt så billig i drift - en cider sen börjar jag bli uppkäftig och svamla om att "nita någon"
jaja, vi får vell se vad som händer!


Näää... tillbaka till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha!Fest med dig, Jag vill vara med!

2009-10-06 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0