Onsdag

Tokförkyld.. sitter på tåget å skäms nu... snorar och härjar :/
Antingen stannar det upp här, går tillbaka, eller så ligger jag i lunginflamation snart!
Skit oxå!!
Jaja, tar en timme i taget idag iallafall!!

Jag visste att det hade gått bra att lämna Mileja på dagis igår, men jag var tvungen att ringa vid lunch och kolla hur det var...
Dom är imponerad av hur mycket hon äter - vad har hon fått det av tro!
Vid mellis hade dom gett henne två smörgåsar och hade nog inte tackat nej till en tredje om det bjöds...
Härligt!
Hon kommer ju hem med lite röda märken överallt..
Ibland blir det stopp i tornardon och hon faller omkull...
Hon somnade som på beställning kl 7 igår kväll!

Funderar på om jag ska köpa en ny telefon ELLER en digitalkamera och en fotoskrivare???
eller kanske alla tre....
Buuuu...

Ha en fortsatt trevlig dag - det ska jag ha!!!
Dricke massa te och hålla mig varm!!!
Vi får vell se om jag står i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0