Gårdagen #%#¤"%&(=?*

Hoppas dagen blir bättre än gårdagen..
Gårdagen var kaos :/
För det första så var jag bara arg och irriterad.. Det kröp i kroppen på mig...
Igår hade jag nog fått diagnosen Tourettes syndrom, om jag träffat en läkare - då jag kastade ur mig svordomar och arga kommentarer.

Jag skulle värma kaffe i mickron, som vanligt.. Vred på kanske lite för många minuter.
Samtidigt ringde en kund.... *POFFFF*
Fick torka kaffe både i och utanför mickron...

På vägen hem blev jag utskälld av Banverket då dom hotade med polis och böter...
VARJE dag passerar jag spåren - JAG MÅSTE JU ..för f**...
Men igår var det gubbar från banverket där som skällde och skrek på mig, och jag tänkte först att jag skulle börjar gråta och bryta på ryska, men jag blev så tagen så jag sa bara - Ok - Förlåt!!
Frågan är nu - hur ska jag ta mig till kontoret???
Jag kan ingen annan väg och hur som hellst så måste jag över det där Jääävla spåret..
Fan man är ju halv kriminell!!

Väl hemma och myser med Mileja, ätit god mat var jag tvungen att åka i väg till Bomhus en snabbis...
Och Mileja somnar när jag är borta... jag hann träffa henne 40 minuter igår.. :(
Som tur var så vaknade hon när vi skulle sova så jag fick somna med henne breved mig...
Kärlek!♥

Plus att jag var tvungen att avboka min remisstid till kirurgen jag hade på måndag.
Jag ringde och hade förhoppningar att jag kanske skulle kunna stjuta på tiden några timmar eller nån dag..
En ny tid i mellandagarna!!
SKIT!!!

Vi ska få ett nytt system på jobbet. Bättre! Enklare!
Så idag ligger allt nere - så jag åker till jobbet endast för att städa!!
Jag ska poppa musik, städa, damma, dona...

Full fart mot helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0